ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!! ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ 19.000.000 ΕΛΛΗΝΩΝ!!! Η μεγαλύτερη γενοκτονία Ελλήνων έγινε στην Σκυθούπολη γύρω στο 341 μ.Χ.


Στην αρχαία αυτή πόλη του δυτικού Ισραήλ λειτούργησε το πρώτο στρατόπεδο συγκέντρωσης και καταστροφής συνειδήσεων, το πρώτο «Άουσβιτς» της Ιστορίας.
Για δύο δεκαετίες, καθ’ όλη τη διάρκεια της κατοχής του βυζαντινού θρόνου απ” τον Κωνστάντιο το Β” δευτερότοκο γιο του Κωνσταντίνου η Σκυθόπολις υπήρξε ο τόπος συγκέντρωσης και βασανισμού και θανάτωσης των Ελλήνων, όλων όσων αρνήθηκαν να ασπασθούν το δόγμα του χριστιανισμού.
Το αποτρόπαιο αυτό έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, που συστηματικώς απεκρύπτετο πάντοτε και εξακολουθεί να αποκρύπτεται μέχρι και σήμερα, το διασώζει ο Ρωμαίος ιστορικός Αμμιανός Μαρκελλίνος, στο 19ο βιβλίο του έργου του «Rerum Gestarum Libri XXXI».

Το περιγράφει ο Εμμανουήλ Ροϊδης στην Πάπισα Ιωάννα…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ iokh.gr »»»»»»»

__________________________
https://wp.me/p8civZ-RN

2 σκέψεις σχετικά με το “ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ!!! ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ 19.000.000 ΕΛΛΗΝΩΝ!!! Η μεγαλύτερη γενοκτονία Ελλήνων έγινε στην Σκυθούπολη γύρω στο 341 μ.Χ.”

  1. Αγαπητό Αντιφίμωτρο,
    απορώ πώς φιλοξένησες τέτοιο δημοσίευμα.

    1) Καμιά ιστορική πηγή δεν αναφέρει ότι στην Σκυθούπολη εφονεύοντο Έλληνες,
    ούτε καν από αυτά που παρατίθενται στο δημοσίευμα δεν προκύπτει κάτι τέτοιο.

    2) Το Βυζάντιο ήταν ελληνικό, δεν σκότωναν τους Έλληνες, όπως οι Έλληνες π.χ. Σπαρτιάτες σκότωναν τους Έλληνες Αθηναίους στην αρχαιότητα.
    Ο Άγγλος ιστορικός Γίββων, που διάκειται εχθρικά προς το Βυζάντιο, αναφέρει:

    »Το πνεύμα του Ομήρου, του Δημοσθένους, του Αριστοτέλους, του Πλάτωνος,
    φώτιζε την Κωνσταντινούπολη.
    Οι πολυάριθμες ερμηνείες και τα σχόλια των Βυζαντινών εις τους κλασσικούς συγγραφείς δεικνύουν με πόση επιμέλεια ανεγινώσκοντο.
    Οι Έ λ λ η ν ε ς της Κωνσταντινουπόλεως απεκάθηραν την κοινήν γλώσσαν και ανέκτησαν την εύκολον χρήσιν της γλώσσης
    των π ρ ο γ ό ν ω ν αυτών, η οποία είναι το αριστούργημα του ανθρώπινου πνεύματος».
    Βλέπε εδώ
    apologitis.com/gr/ancient/byz-politismos.htm

    Πλήθων Γεμιστός, Έλλην εκ Πελοπννήσου προς Παλαιολόγο:

    »Εμείς πάνω στους οποίους είστε ηγεμόνας και βασιλεύς, είμαστε
    Έ λ λ η ν ε ς κατά την καταγωγή, όπως μαρτυρεί η γλώσσα και η πατροπαράδοτος παιδεία».

    https://rassias.gr/1087PLETHO.html

    3) Το Βυζάντιο είχε θεσπίσει νόμους εναντίον των ειδωλολατρών, διότι οι ειδωλολάτρες προέβαιναν σε α ν θ ρ ω π ο θ υ σ ί ε ς. Αυτό μαρτυρείται από τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Βλέπε εδώ:

    http://antexeistinalitheia.gr/ta-eschi-ke-i-anthropothisies-tis-dode/

    4) Το πόσο αστήρικτα και αβάσιμα είναι αυτά που καταγράφονται στο δημοσίευμα είναι ΚΑΙ τούτο που αναφέρεται στο δημοσίευμα:

    »… το χριστιανικό του δόγμα , όπου η κύρια εντολή αυτού ήταν και είναι : Λέγει ο Ιησούς Χριστός : *Όσο για τους εχθρούς μου , αυτούς που δεν με θέλησαν για βασιλιά τους φέρτε τους εδώ και κ α τ α σ φ ά ξ τ ε τους μπροστά μου* . *Κατά Λουκάν* (ΙΘ΄, 27)

    Τέτοια εντολή ποτέ δεν έδωσε ο Χριστός. Οι εντολές που έδωσε ήταν
    »Να αγαπάς τον πλησίον»,
    »Να αγαπάς τον εχθρό σου».

    Αυτό που αναφέρεται στο δημοσίευμα ως ε ν τ ο λ ή του Χριστού είναι τα λόγια ενός βασιλιά, την ζωή του οποίου αφηγείται ο Χριστός σε μια παραβολή του, σε μια πλαστή δηλαδή αφήγηση. Ιδού η παραβολή:

    12 Εἶπε λοιπόν, «Κάποιος ἀπὸ εὐγενῆ καταγωγὴν ἐπῆγε σὲ μακρυνὴ χῶρα διὰ νὰ λάβῃ διὰ τὸν ἑαυτόν του βασιλικὴν ἐξουσίαν καὶ ὕστερα νὰ ἐπιστρέψῃ.
    13 Ἀφοῦ ἐκάλεσε δέκα δούλους του, τοὺς ἔδωκε δέκα ἑκατοντάδραχμα καὶ τοὺς εἶπε, «Ἐμπορευθῆτε μὲ αὐτὰ ἕως ὅτου ἐπιστρέψω».
    14 Ἀλλ’ οἱ συμπολῖται του τὸν ἐμισοῦσαν καὶ ἔστειλαν πίσω του πρεσβείαν λέγοντες, «Δὲν θέλομεν νὰ γίνῃ αὐτὸς βασιλεύς μας».
    15 Ὅταν ἐπανῆλθε, ἀφοῦ ἔλαβε τὴν βασιλικὴν ἐξουσίαν, εἶπε νὰ κληθοῦν οἱ δοῦλοι ἐκεῖνοι ποὺ τοὺς εἶχε δώσει τὰ χρήματα, διὰ νὰ μάθῃ τί εἶχε κερδήσει ὁ καθένας.
    16 Ὁ πρῶτος ἦλθε καὶ εἶπε, «Κύριε, τὸ ἑκατοντάδραχμό σου ἔφερε ἄλλα δέκα ἑκατοντάδραχμα».
    17 Ὁ κύριός του τοῦ εἶπε, «Εὖγε, δοῦλε καλέ, εἰς ἐλάχιστα ἐφάνηκες ἔμπιστος, πάρε ἐξουσίαν ἐπάνω σὲ δέκα πόλεις».
    18 Καὶ ἦλθε καὶ ὁ δεύτερος καὶ εἶπε, «Τὸ ἑκατοντάδραχμό σου, Κύριε, ἔκανε ἄλλα πέντε ἑκατοντάδραχμα».
    19 Εἶπε δὲ εἰς τοῦτον, «Καὶ σὺ ἔχε ἐξουσίαν ἐπάνω σὲ πέντε πόλεις».
    20 Ἦλθε καὶ ἄλλος δοῦλος καὶ εἶπε, «Κύριε, νά τὸ ἑκατοντάδραχμό σου, τὸ ὁποῖον εἶχα φυλάξει σ’ ἕνα μαντῆλι.
    21 Διότι σὲ ἐφοβόμουνα, ἐπειδὴ εἶσαι ἄνθρωπος αὐστηρός· παίρνεις ἐκεῖνο ποὺ δὲν ἔβαλες ἐσὺ καὶ θερίζεις ἐκεῖνο ποὺ δὲν ἔσπειρες».
    22 Ὁ κύριός του τοῦ λέγει, «Πονηρὲ δοῦλε, ἀπὸ τὰ λόγια τοῦ στόματός σου θὰ σὲ κρίνω. Ἤξερες ὅτι εἶμαι ἄνθρωπος αὐστηρός, καὶ παίρνω ἐκεῖνο ποὺ δὲν ἔβαλα καὶ θερίζω ἐκεῖνο ποὺ δὲν ἔσπειρα.
    23 Γιατὶ λοιπὸν δὲν ἔβαλες τὸ χρῆμα μου εἰς τὴν τράπεζαν, καὶ ὅταν ἐπέστρεφα, θὰ τὸ εἰσέπραττα μαζὶ μὲ τόκον;».
    24 Καὶ εἰς τοὺς παρευρισκομένους εἶπε, «Πάρτε ἀπὸ αὐτὸν τὸ ἑκατοντάδραχμο καὶ δῶστέ το σ’ ἐκεῖνον ποὺ ἔχει τὰ δέκα ἑκατοντάδραχμα».
    25 Αὐτοὶ τοῦ εἶπαν, «Κύριε, ἔχει δέκα ἑκατοντάδραχμα».
    26 «Σᾶς λέγω, ὅτι εἰς τὸν καθένα ποὺ ἔχει, θὰ δοθοῦν καὶ ἄλλα, ἀπὸ ἐκεῖνον ὅμως ποὺ δὲν ἔχει, θὰ ἀφαιρεθῇ καὶ ἐκεῖνο ποὺ ἔχει.
    27 Ἀλλὰ ὅσον διὰ τοὺς ἐχθρούς μου αὐτούς, ποὺ δὲν ἤθελαν νὰ εἶμαι βασιλεύς τους, φέρτε τους ἐδῶ καὶ σ φ ά ξ τ ε τους μπροστά μου».

    https://sites.google.com/site/kainidiathikineoellinika/loykas19

    5) Εκφράζω και πάλι την απορία μου για την δημοσίευση αυτού του κειμένου και μάλιστα με τον τίτλο »ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ».

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε