ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΣ


Δεν ξέρω με τι κριτήρια ορίζουν κάποιοι την αριστερά και την δεξιά ,και δεν βλέπουν τίποτα άλλο παρά το ό,τι προστάζει το κομματικό μαντρί τους .
Δηλαδή εγώ που δεν ξεχωρίζω παρά μόνο γερμανόδουλα τομάρια και που θέλω ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΡΡΩΓΗ και κυρίως στον κόσμο που δυσκολεύεται, ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, άνθηση της παραγωγής αλλά και του εμπορίου της Μεσαίας Τάξης, Δημόσια περιουσία και οχι λεηλατημένη και τους τρείς ΘΕΣΜΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟΙ είμαι αριστερή ;
Κι επειδή δεν θέλω λαθρομετανάστες στην χώρα μου αλλά την θέλω με ΣΥΝΟΡΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ και με ανθρώπους που θα έρθουν ως μετανάστες με όλα τα ΝΟΜΙΜΑ χαρτιά τους και εφ όσον η χώρα ,μας τους χρειάζεται ως εργατικά χέρια ,κατά την ρήση του ΜΑΡΞ που λέει πως το κεφάλαιο πνίγει την εργατική τάξη με μεθοδευμένη και κατά συρροή μετανάστευση ώστε να ρίχνει το κόστος εργασίας ,είμαι δεξιά ;

Από πότε η αριστερά απαρνήθηκε τον Μαρξ και τέθηκε υπέρ της μεθοδευμένης και ανεξέλεγκτης μετανάστευσης και δή ως επί το πλείστον λαθρομετανάστευσης υπέρ του κεφαλαίου και των πολυεθνικών ;
Η μήπως επειδή θέλω το Εθνος μου να ανθίζει και να συνεχίζει την ιστορική του συνέχεια και την ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΟΥ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΔΟΥΛΗ είμαι όχι μόνο δεξιά αλλά και φασίστρια ;
Οσοι λοιπόν θέλετε ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ,είστε ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ,δηλαδή ο φυσικός εχθρός της πατρίδος μου,εχθροί του λαού και δεν σας ξεχωρίζω σε δεξιούς και σε αριστερούς αλλά ΣΕ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ .
Πιο απλά δεν γίνεται να το πω ….Τα κομματα που ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ,είτε χαρακτηρίζονται ως δεξιά είτε ως αριστερά ,κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι τους επιτάσσουν τα ίδια αφεντικά ,οι εχθροί κατακτητές μας ,οι γενοκτονοι μας δηλαδή και στα μάτια μου είναι ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ .
Κι επειδή θέλω και Αλλαγή Πολιτεύματος με πιο άμεσες και δίκαιες αποφάσεις Αμεσοδημοκρατικές που θα τις παίρνει ο Ελληνικός λαός με δημοψηφίσματα ,κάτι πχ όπως κάνουν στην Ελβετία ,για πείτε μου τι είμαι ;
Εχθρός όλων ;
Ξεκολήστε λοιπόν …..Για μένα ο ανθέλληνας ,ο προδότης ,ο δοσίλογος ,είναι ο υποταγμένος και ο γενίτσαρος που μισεί την ίδια του την φυλή.
Ευστρατία Σουραβλά

____________

http://wp.me/p8civZ-ta

Σχολιάστε

