ΑΠΛΑ … ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ !!!


ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΙΑ…. Η ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ;;

«Έλα, σκατότουρκε… έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες… Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “ από ημάς” συνθήκην με “ έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!» - Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο! "
«Έλα, σκατότουρκε… έλα Εβραίε, απεσταλμένε από τους γύφτους έλα ν’ ακούσεις τα κερατά σας, -γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Τι θαρεύσετε κερατάδες… Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “ από ημάς” συνθήκην με “ έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!» – Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω, θα μου κλάσουν τον πούτσο! «

Αθυρόστομοι Ελληνες υπήρχαν πάντα ,ο Καραϊσκάκης,ο Σκαρίμπας, ο Γιαννόπουλος, ο Κακαουνάκης για να αναφέρω μερικούς εχουν μείνει γνωστοι οχι ως υβριστές και συκοφάντες αλλά ως αθυρόστομοι Ελληνες. Ομως σήμερα δεν είναι αυτό το θέμα, δεν είναι αν έβρισε πάνω στο θυμό του ανθρώπους που πιστεύει οτι τον έβλαψαν. Ειναι η ποινικοποίηση των όσων γραψει κάποιος στην προσωπική του σελίδα, προσέξτε, την προσωπική σελίδα στο facebook.

Η προσωπική σελίδα σε κάποιο διαδικτυακό μέσο, η σελίδα που μπορεί να γράψει ο καθένας πράγματα για τον εαυτό του ή να τα σχολιάσει μαζί με τους φίλους του, θεωρείται πλέον δημόσια και τα γραφόμενά της γίνονται αντικείμενα διερεύνησης της δικαιοσύνης.

Είναι η σημερινή εποχή, του politically correct, της δηθενιάς, του ψευτο-καθωσπρεπισμού, όπου με ευκολία κακουργήματα μένουν ατιμώρητα και δολοφόνοι και εγκληματίες αφήνονται ελεύθεροι, ενω τιμωρούνται οι σύγχρονοι Αγιάννηδες που χρωστούν 100 ευρώ και όσοι τολμήσουν να γράψουν στην προσωπική τους σελίδα , κάτι πέρα απο αυτό που θεωρείται σήμερα επιτρεπτό.
Αν αύριο για παράδειγμα κάποιος ανεβάσει στη σελίδα του τον «Αράπη» του Ζαμπέτα ή «το παπόρι απο την Περσία» του Τσιτσάνη θεωρητικά μπορεί αντιστοιχα να ποινικοποιηθεί η ανάρτησή του με την ίδια λογική.

Η προσωπική μας ιστοσελίδα , ειναι το διαδικτυακό μας σπιτι. Εκεί που δεχόμαστε τους διαδικτυακούς μας φίλους και επισκέπτες.
Αν αύριο θυμώσω με τον Νίκο και κολλήσω χαρτιά μέσα στο σπίτι μου που είναι ο φυσικός ιδιωτικός χώρος μου και τον βρίζω είναι άλλο, απο το να σηκώσω ενα πανό απέξω, είναι άλλο απο το να μοιράζω χαρτάκια σε όλη την πόλη και άλλο απο το να το γράφω σε εφημερίδες, να το λέω στο ραδιοφωνο,να το δείχνω στην τηλεόραση.

Αν θεωρείται το ίδιο, τότε έχουμε μεγάλο πρόβλημα και αν δεν το δούμε τώρα θα το διαπιστώσουμε κάποιο πρωί οταν αυτός που θα χτυπήσει την πόρτα μας δε θα είναι ο γαλατάς…

_________

http://wp.me/p8civZ-mk

 

YΓ: Οσοι κατηγορούν τους αθυρόστομους, μου θυμίζουν την πουτάνα με τα λευκά γάντια ως τους αγκώνες, …. που παίρνει τσιμπούκι για να μη λερώσει… τα χέρια της…. κατά την εξπερμάτωση του επιβήτορα …

2 thoughts on “ΑΠΛΑ … ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ !!!”

  1. Σε μια επιστολή του ο Γεώργιος Καραισκακης γράφει αυτά που ο Νίκος Καλογερόπουλος και ο Β.Παπακωνσταντίνου έκαναν τραγούδι.
    Την 1ην Ιουλίου 1823 ο Μαχμούτ πασάς έστειλε στον Καραϊσκάκη επιστολή:

    «Με λέγουν Μαχμούτ πασιά Σκόδρα,. Είμαι πιστός, είμαι τίμιος. Το στράτευμά μου το περισσότερον σύγκειται από χριστιανούς. Εδιορίσθην από τον Σουλτάνον να ησυχάσω τους λαούς. Δεν θέλω να χύσω αίμα. Μη γένοιτο. Όποιος θέλει να είναι με εμένα, πρέπει να είναι πλησίον μου. Όποιος δεν θέλει ας καρτερεί τον πόλεμό μου. Δέκα πέντε ημέραις σας δίδω καιρόν να σκεφτείτε».

    Ο Καραϊσκάκης απάντησε με άλλη επιστολή:

    «Μου γράφεις ένα μπουγιουρντί, λέγεις να προσκυνήσω
    κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου τον ίδιον
    κι αυτός μου αποκρίθηκε να μην σε προσκυνήσω
    κι αν έρθεις κατ’ επάνω μου, ευθύς να πολεμήσω»।
    ο Καραϊσκάκης στην πρόταση συμφιλίωσης που του στέλνει στα 1824 με επιστολή ο οπλαρχηγός της Ρούμελης Ν. Στορνάρης: «Γενναιότατε αδελφέ καπετάν Νικόλα, …είδα όσα με γράφεις. Έχει και τουμπλέκια [τουρκικά όργανα του ιππικού] ο πούτζος μου, έχει και τρουμπέτες [ελληνικά όργανα]. Όποια θέλω από τα δυο θα μεταχειρισθώ…». Η ανταπάντηση ήρθε στο ίδιο κλίμα: «Επειδή έχεις και τουμπλέκια και τρουμπέτες βάστα, λοιπόν, διότι ο πούτζος μας και με τουμπλέκια και με τρουμπέτες θέλει σε κυνηγήσει…».

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

