Δεν … αλλά …


gadi-den-plirono

δεν πληρώνω, δεν πειθαρχώ, δεν ψωνίζω Γερμανικά, δεν ζω με δανεικά, δεν πιστεύω σε κανένα κόμμα απόκομμα και σε υποψήφιους προδοσωτήρες, δεν νομιμοποιώ μετέχοντας στις στημένες εκλογές των κατοχικών κυβερνήσεων με την ψήφο μου, δεν έχω τα χρήματα μου στις τράπεζες, δεν εύχομαι να ψοφίσει η γίδα του γείτονα, δεν αγχώνομαι, δεν νευριάζω, δεν ζητώ αποδείξεις, δεν καταθέτω φορολογική δήλωση και Ε9.

ΑΛΛΑ… Ψωνίζω Ελληνικά, ψωνίζω απο τα μικρομάγαζα της γειτονιάς μου, κάνω ανταλλαγή προϊόντων και υπηρεσιών, μετέχω σε ομάδες κρούσης κατά των πληστειριασμών ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, ΕΧΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

Παναγιώτης Γεωργόπουλος

Σχολιάστε

